MEYVE MACARONLARI

06:22

DIY meyve macarons | sugarandcloth.com

Birçoğumuz meyve delisiyizdir..Sebzeden ötee farklı sevilir meyve...Olmazsa olmazları da vardır.Benim portakalı çok ama çok sevdiğim gibi..

Ayrıca şu zamana kadar Macaron sevmeyeni de hiç görmedim.Geçenlerde yine her zamanki gibi dolanıp dururken meyveli macaronlar gözüme çarptı.Yapılışı gerçekten şaşırtıcı bir o kadar da zevkli..Denemeden geçmedim:)) Aldım malzemeleri koyuldum Macaronlarımı yapmaya..

İlk malzemeleri paylaşmakla başlayalım...

Renkli Macaron
Gıda belirteci ( Gıda Kalemi)

Fazla malzemesi olmadığı için hem çok uğraştırmadı beni hem de yaparken inanılmaz eğlendim..

Gelelim şimdi bunun yapılışına..

DIY meyve macarons | sugarandcloth.com

İlk denememde kivi yapmak istedim.Başlangıcında macaronun etrafına hemçizgi çekiyoruz hem de ortasına resimde gördüğünüz üzere oval çiziyoruz..Ardından parmakla merkeze doğru harmanlıyoruz.Son olarak orta kısımda harmanladığımız oval çizginin etrafına ufak tefek çizikler ve noktalar koyduktan sonra kivili macaron hazır hale gelmiş oluyor..

Misafiriniz geldiğinde ikram etmeye bire bir uygun..

Diğer denemelerle beraber topluca resim..

DIY meyve macarons | sugarandcloth.com


You Might Also Like

2 yorum

  1. Çok güzel gözküyorlar ellerinize sağlık.Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim:)) Bende takipteyim...

    YanıtlaSil

Popular Posts

Subscribe