Dekorasyon Fikirleri- Detaylar

07:27

Dekorasyon ile ilgili bir çok yazı yayınlandı bu blog sayfasında...Alternatiflerlerden tutunda dikkat edilmesi gereken hususlara kadar... Ve yine bir gün dekorasyon fikirleri için dolanıp dururken, görselleri paylaşmalıyım dedim. Günümüzde kimi yerde çok basit ve sıradan kimi yerde iste marjinal fikirlere rastlamak mümkün. Sizlerle paylaşacağım bu dekorasyon fikirlerini umarım beğenirsiniz.

Dekorasyon fikirleri sırasında kullanılan ürünlerde içinizi cezbedecek. Zaten ben ne zaman böyle bakınsam evin her bir köşesini değiştiresim, alışveriş yapasım geliyor. Kullanılan aksesuarlar, ufak detaylar, uyumun birleştirici gücü adına.

Benim dekorasyonda hoşuma giden olmazsa olmazlar yastık, tablo, orta sehpa. Kullanılan ufak dekoratif aksesuarlar ile beraber evin havası değişiyor. Albenisi artıyor.



Siyah - beyaz benim en büyük tutkum. Özellikle siah- beyaz baskı tasarımlarından oluşan yastıklar ve beyaz duvar üzerine asılı olan tablolar.








Yatak odası , oturma odası  ufak ise bu fikir kaçınılmaz. Büyük bir kurtarıcı olabilir sizin için.

 
                                Ah şu bakır aşkına...Girdiği her ortamda albeni saçıyor sanki.


Mum sevenler için en güzelindennnnnn..










You Might Also Like

2 yorum

  1. Siz dekorasyon konusunda çok başarılısınız. Aslında mobilya seçimi yaparken sizin gibi zevkli kişilere danışmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkürler. Elimden geldiğince daha çok geliştirmeye çalışıyorum.

      Sil

Popular Posts

Subscribe