Mavi Yastık (Minder) Deliliği

18:37














Mavi en sevdiğim renk olduğum için ev tekstilinde de bu renk benim vazgeçilmezim. Farklı tasarımlardaki bu yastık modelleri  ( özellikle mavi rengi ve tonları) ev dekorasyonunda ilham verdiğini düşünüyorum. Yatak odasında kullanım detaylarıyla farklı hava katıyor bence. Aslında evin hemen hemen her köşesinde bulunması gereken bir şey. Dekorasyonu  tamamlayan unsurlardan biri. Bana kalsa böyle koca koca yastıkları sermek lazım evin her bir köşesine. Oyun alanı gibi rahat rahat keyif çatmak var aslında. Bilemiyorum benim dekorasyonda olmazsa olmazlarım vardır. Yastık (minder)  ise bunlardan biri...

İlham verici bu tasarımlar ve dekorasyon fikirlerini bende kayda alıyorum. Bence sizde alın...

You Might Also Like

4 yorum

  1. İade-i ziyarete geldim.
    Mavi benim rengim ve yastıklar inanılmaz güzel görünüyorlar :))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için :)

    YanıtlaSil
  3. Özellikle yazın daha çok seviyorum mavi-beyaz marin tonlarda dekorasyonu ve yastıkları :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle katılıyorum. Ayrı bir hava katıyor. :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Subscribe