14 - Mutfak Dekorasyon Önerileri

04:22


Mutfak evlerimizin en vazgeçilmezi olmakla beraber en çok vakit geçirilen alanlardan birisi. Bu nedenle evin her köşesinde olduğu gibi mutfaklarımızında farklı dokunuşlara sahip olmasını isteriz. Sizlere bir kaç görsel sunmak istedim. Benim mutfakta en çok dikkatimi çeken belli köşelerdir. Bu köşelerdeki farklı dokunuşlar mutfağa ayrı bir hava kattığını düşünüyorum. Özellikle de mutfak lavabosunun olduğu bölüm ( ki en çok kullanılan alandır.) iç açıcı farklı olmasını isterim.
Görsellerin ilham vereceğini düşünüyorum. Sizde mutfağınızda ufak dokunuşlar yapmak istiyor iseniz bakmadan geçmeyin bence.


Hafiften antik esintisi içimi cezbedenlerdendir. Yoğun olarak beyaz kullanımı mutfağınızı daha geniş gösterebilir. Şayet ufak bir mutfağınız var ise duvar rengini değiştirmekle başlayabilirsiniz. 


Ve her zaman söylediğim gibi benim vazgeçilmezim siyah-beyaz uyumudur. Bir tek mutfakta değil sanırım evin her odasını bu rengi kullanarak döşeyebilirim. Arada farklı renkler kullanarak bir canlılık kazandırabilirim. Minimalist hayranı iseniz bence bu uyumu düşünmeden etmeyin. 


Eminim sizde çok beğendiniz. Mutfağın büyük olmasından ziyade ahşap bir dekorasyon bu kadar mı uyumlu olur. 




Modern çizgisini korumak isteyenler için bir öneri bence. 




Ah şu köşeler beni benden alıyor. Farklı sunumlarla mutfağınızı farklılaştırabilirsiniz. Bıçakların dizilimi ve sunumu, rafların sunumu bence bir harika. 

Yine siyah.. Gerçekten farklı bir hava katıyor. 








You Might Also Like

2 yorum

  1. hepsi cok tarz bloğunu yeni keşfettim devamını dilerim;) bloguma bende beklerım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) iadeyi ziyarete geliyorum hemen:)

      Sil

Popular Posts

Subscribe