Haftanın Rengi : Papaya

11:13



Papaya rengini ev dekorasyonunuzda tercih ederek canlı ve enerjik bir esinti yakalayabilirsiniz.Özellikle de canlı renkleri kullanmaktan çekinmiyorsanız bu renkteki bir çok aksesuardan yararlanarak ufak dokunuşlar yapabilirsiniz.
Ev tekstili açısından sıkça rastlayabileceğiniz bu renkte fazla seçenekler mevcut.Genellikle perde de bu renk trend durumunda bilginiz olsun.
Hiç bir şekilde renk kullanımında çekinmeyenler duvar rengini değiştirerek dekorasyonlarında farklı ambiyansı yakalayabilirler.
Şayet bu kadarına cesaret edemiyorsanız ki ben edemeyenlerdenim ; koltuk şalı,minder-yastık,masa örtüsü olarak detaylandırmak daha doğru olur.
Ev tekstili haricinde birçoğumuz için büyük önem taşıyan aksesuarlardır. Aksesuar seçimlerinizde doğru adımı atarak bu rengi şahlandırmak ta sizlerin elinde.
Üstelik birçok farklı renkle birlikte kombinleyebilirsiniz.Özellikle sıcak tonlar ve toprak tonları ile büyük bir bütünlük sağlayacaktır.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Gerçekten harika bir renk! Sonbaharda içimizi ısıtan türden :) Ben de evimde renkli eşyalara yer vermeyi çok seviyorum. Renkli minderler, sehpalar, lambader, komidin.. farklı bir hava katıyor odaya. Zaten artık eski tip, tek renk evler yerine cıvıl cıvıl dekorlarla süslenmiş evler tercih ediliyor. Bu aralar farklı renk arayışlarındaydım Papaya rengini de aklımın bir köşesine koydum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev dekorasyonunda aynı düşünmemize sevindim .. :) Bu renk gerçkten iç açıcı.

      Sil
  2. Nasıl oldu da bu kadar geri kaldım, papaya rengini hiç duymamıştım. Bana sorsan bu renk kahveye çalan turuncu :) Üstelik çok da sevdiğim bir ton. Evin havasını değiştiriyor ve hep yazmış gibi hissettiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok sevdiğim renklerden biri. Gerçktende dediğiniz gibi evde her zaman yaz havası hissi veriyor. Aksesuarlarda bu rengi çok yakıştırıyorum.:)

      Sil

Popular Posts

Subscribe