Geometrik Tasarımda Hayvanlar ve Dekorasyon

06:52

Evlerinizde poligan sanatı bulundurmaya ne dersiniz? Çok zarif parçalar koyarak şekillendirmek sizlerin elinde.Koreli bir şirket bu sanatı uygulayarak AMAZON da bu ürünleri satışa çıkardı.Yüksek kaliteli kağıtlardan tasarlanan bu tasarımlar şimdiden yok satmaya başladı.

Tek boynuzlı at, kuş veya bir balina olarak hayvanların tasarımlarını yapmışlar. Bu sayede canlı hayvanları keserek evlerinde dekor niyetine kullananlara karşı bir nevi akım olmuş durumda.

Poligan sanatında bir çok alana dair çalışmalar yapıldı. Fakat Koreli şirket bu bağlamda hem bakış açılarını üzerine çekti hemde kullanım alanını genişletti. Şimdiden birçok kişi ev dekorasyonunda bu parçalara yer vermeye başladı bile. Minimal bir esinti yarattığı doğrudur. Her biri birbirinden güzel çalışmalar. Bakalım sizler beğenecek misiniz?









You Might Also Like

4 yorum

  1. Merhaba canım çok farklı tasarımlar paylaşımlarına bayıldım! bu arada bloğunu takibe aldım bende bloğuma beklerim sevgiyle kal :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm:) Blogundayım hemen canımm..

      Sil
  2. Ne kadar farklı ve yaratıcı! Kağıttan olduklarına inanamıyor insan. Origami ile yapılan küçük tasarımlar bile çok zor görünürdü gözüme ama bunlar gerçekten büyük emek istiyor. Ev dekorasyonlarına da çok farklı bir hava katmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Fazlasıyla emek ve sabır isteyen bir iş. Ben kendim yapim edim konusunda biraz tembel olduğum için bu tarz şeyleri satın alanlardanım.Evin bir köşesinde olsa iyi olur yani :) Gerçekten de dekorasyonda farklı hava katmış.

      Sil

Popular Posts

Subscribe